Premiere

Måste säga att jag är stolt över mig och Sofie som lyckades grilla på utan karlar som hjälper till. Första officiellt grillkvällen för sommarn och som singelföräldrar. Grillade korv så det var ju inget avancerat men ändå bra jobbat för oss. Sofie åkte iväg med barnen till hennes mamma över dagen för att jag skulle få bli lite avlastad. Gulligt av henne men det är ändå hon som gör allt jobb. Hon är hjärnan och jag är musklerna. Jag tog tillfället i akt och passade på att sitta ute på verandan i den härliga solen.  Satt i ett urringat linne så blir spännande och se om det är lite färg på bröstkorgen imorgon.


// I must say I'm proud of me and Sophie today because we manage to grill on our own without any help from men. First official barbeque for the summer but also as singelparents. We only grilled some simple hotdogs but still progress for us. Sofie took the kids and visited her mother for the day so I could get some alone time. So cute of her since she does all the work. She's the brain and I'm her muscels. I took advantage of the situation and spent it out in the sun. Sat in just a top so I'm excited to look for some colour on my chest tomorrow. //

Commen, Food inspiration | Grilla, spring, sunshine, vår | | Comment |
Top page