Oh no!

Inte varje dag man får spendera morgonen med en busig bebis. Sofie skulle på läkarbesök med Lily så jag fick stanna hemma och mysa med Melany. Känns som om Sofie klarar sig mer och mer på egen hand igen så till helgen kan jag nog flytta hemåt igen. Satt nog lite för avklädd igår, fick färg men vaknade med förkylning så tvekar lite på om det var värt det eller inte. 


// Not every day you wake up to spend the morning with a crazy cute baby. Sofie took Lily to a doctorapointment so I started st home with Melany. Feels like Sofie gets more independent as the days go so looks like I can move back home again in the weekend. Woke up with a cold so I think I might have over done sunbathing yesterday. Got a little bit color out of it but I'm not realy convinced it was wirth it. //

Commen | Baby | |
Top page