Testing something new

God morgon min kära läsare. Jag känner mig otroligt utvilad och peppad på dagen. Har känslan av att dagen kommer bli underbar. Solen skiner och inte ett moln på himlen så vad kan snett då? För några månader sedan var jag super duktig och rensade i min garderob. La ner kläder jag slutat använda i en sopsäck för att sälja eller skänka bort men det slutade med att den fick bo i garderoben. Så jag lyckades alltså fytta kläderna från hyllor och galgar till en sopsäck. Bra jobbat Johanna! 😂 Har hört massa gott om appen "shpock" (loppis app) så tänkte jag skulle ge den en ärlig chans. Så lite senare idag ska vi åka förbi lägenheten, göra lite ärenden och seda hämta påsen och kameran. Kommer säga till här och på sociala medier när jag lagt upp allt. (Ikoner för mina sociala medier hittar ni i menyn)


// Good morning dear readers. I feel so well rested and excited for the day. Have a good feeling that it will be a great day. Sun is shining and not a single cloud on the sky, so what can go wrong? A couple of monthes ago I cleaned out my wardrobe and but the clothes i don't wear in a bag to sell or through away but the bag ended up in my wardrobe. Good job Johanna! 😂 I've heard some good things about the app "shpock" (flea market app) so I've downloaded it to give it a try. Later today we'll swing by my apartment do some errands and then pick up the bag and my camera so I can start selling clothes. I will get back to you when it's all done, here and on my other social medias. (You can click on the icons in the meny)

Commen | Bloppis, shpock | |
Top page