Multitasking in the sun

Sitter och gottar oss i solen samtidigt som jag planerar. Tänk att det är hela 17 grader. Känns mer i solen men det är så man börjar få lite färg. Hade jag inte känt mig så jävla fet så hade jag ta mig fan legat i bikini på gräsmattan. Det ändå man hör är fågelkvitter och en och annan snickare. Nej nu ska jag fortsätta min planering inför sommaren och steka vidare. Får passa på att njuta för nästa vecka börjar jag jobba.Har vart där förut och sommar jobbat men denna gången på ny avdelning med andra uppgifter så det ska bli spännande.


// Enjoying the sun while I'm planning over summer. Can you imagine, it's 17 degrees celsius here but it feels even hotter in the sun. I'm starting to see some color. If I did not feel so fucking fat I would put on my bikini and lay on the lawn. All you can here is birds singing and a builder near by. Time for me to get back to my planning and enjoy the sun as much as I can 'cause I'll start work next week. Bin there before but this time its a new departement. So excited. //

Commen | Sun, planering, vår | |
Top page