Vacker utsikt i underbart väder

Vem vill inte njuta solskenet? Tränade hårt i ca en timme och det var så skönt. Brände överallt i kroppen. Körde mycket ben, rumpa armar och rygg. Försökte med magen men dom musklerna var bra ömma så dom får vila lite. Efter tog jag bilen vidare till fästningen och gick en promenad i det vackra lugna vädret. Satte mig på stenen och titta ut över vackra Kattegatt. Det är på tiden det blir vår nu och jag tror minsann den är här för att stanna. Vi får hålla tummarna folkens!

Jag har hamnat i en super period. Humöret är på topp och jag är aktiv och bara njuter av livet. Svårt att tro men jag kan med stolthet säga att jag börja älska mig själv igen. Just nu känns det som om alla hinder jag en gång såg framför mig är borta, det ända jag ser är möjligheter. Så jävla underbart! Johanna är snart tillbaka, kan se henne i ögonvrån. Det är så skönt att lära känna sig själv ordentligt och dra nytta av det istället för att se det som en motgång. Det som saknas nu är en vägledning tillbaka in i arbetslivet men oroa er inte den är sakta på ingång.

Commen | |
Top page