Va tusan hände?

Jag gjorde det omöjliga. Först åkte jag till gymmet och brände fett som bara tusan. Underbart träningspass. Började med 10min uppvärmning på crosstrainern och sen var det bara att börja bränna. Sofie tipsade om en fitness instagram som gör bra övningar för rumpa och lår så henne har jag tagit mycket nytta av idag. Körde med band för första gången och herre min låda det brände jävla så gott i rumpmusklerna. Köpte egna band på vägen hem faktiskt så jag kan träna hemma också.


När jag kände mig klar och redo för att åka hem fick jag ett ryck. Va fan solen lyser och det blåser inte farligt kallt och jag har träningskläderna på. Jag tar en sväng till stan och fortsätter. Det blev en runda runt fästningen. Powerwalk ena halvan och sprang den andra. Ja ni läste rätt, jag SPRANG! Hade jag vart lite uppmärksam medan jag njöt av solen så hade jag gått åt andra hållet så jag kunde springa i med vind istället för motvind 😂 träningskläderna stinker värre än en äcklig kompost så dom ska in i tvätten och jag ska in i duschen. 

Påvägen in till gymmet fick jag solen i ögonen (Sofie "snodde" min brillor igår) så jag ska smidigt ta ner solskydd saken i taket. Hur svårt kan det vara liksom? Lyfter blicken i max 1-2sek och jag får en jävla studs med bilen. Hela framdäcken är nere i diket och jag parerar snabbt som tusan. Inte första gången jag vart i diket med en bil så fick ingen panik men jag blev väldigt förvånad över vad som hände. Tror det är bäst jag gör ett besök hem till mamma så hennes sambo Micke kan ta en titt på mitt framdäck så inte det gick sönder något undertill. Har inte märkt något men det är besiktningstider för mig så bra om jag kunde hitta eventuella fel innan. 

Commen | |
Top page