Trött hjärna, flummigt inlägg

Nu har jag läst "här kommer flygplanet" för M och mina ögon går i kors. Är så vansinnigt trött. M vaknade kl. 4 imorse av att det skett en olycka, räknade med det för han fick inte kissat innan han somnade. Vi försökte men finns det inget i blåsan är det inte mycket att göra. Han lyckades somna om bredvid mig i min säng och jag var mer eller mindre klarvaken. Hade valet gå upp i god tid eller tvinga fram sömn och försova oss. 


Det var meningen att jag skulle lägga min energi på ett inlägg men min hjärna somnade efter middagen. Var länge sedan jag åt quorn förs men det var väldigt gott. Är det något jag verkligen inte saknar sen jag började mitt matschema så är det köttfärs. Men jag saknar kakor, chips och bullar! 

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Dagens höjdpunkt är att träffa N och få nya naglar. Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Kör alltid fransk för det är så snyggt och simpelt men sist lovade jag att köra något annat som omväxling. Har en tanke men vi för se vad hon hittar på. 

Nej nu är det bäst jag lägger ner paddan jämte mig innan jag tappar den i pannan 😂 Är fast i serien "modern family", skrattar så jag får kramp. Hoppas jag hinner ser mer än ett avsnitt innan jag somnar. 

Commen | |
Top page