mitt lilla charmtroll

 
Går in genom dörren och ber M ta av sig ytterkläder medans jag tar av mig mina. Vänder mig om och möts av ett "mamma jag är för trött, kan du hjälpa mig". Jädra charmtroll. Jag har nu byggt 3st olika modeller av arbetsfordon i miniatyr inne på M's golv och min kropp skriker på mig just nu. Mina planer idag bliv ju ändrade så spenderade dagen med att storstäda som jag inte får lov att göra. Var inte så farligt mycket att städa så tänkte att jag skulle klara av att ta allt på en gång men nej det gick inte. Måste skaffa mig tålamodet att ta ett rum i taget så kroppen orkar. Går jätte bra med städandet tills jag tar en paus och känner hur smärtan stiger. Så jag slutade genast men den jäveln ger sig inte så här sitter jag ny ner tryggt i soffan med ett grinigt humör och ett tappert försökt till pokerfejs när M pratar med mig, Hoppas bara jag får bukt med den innan morgonen.
Commen | |
Top page