Helgen försvann

Denna helgen har flugit förbi. Har inte hunnit ta mig en snabb men lugn stund och blogga. Hämtade Melvin i fredags och körde direkt till mormor och blev kvar där i stort sätt hela helgen. På lördagen var Melvin med och fixade med hönsgården. Mormor och morfar fixade nätet och Melvin gick runt inne i gården och hamrade upp stenar från marken. Japp han tyckte hammaren var ett bra verktyg för att få bort stenar med. 


Igår var vi på leklandet och lekte med Lily. Sofie och jag passade på att tjöta medans barnen lekte. Lily har vart sjuk i veckan så har inte hunnit få ur all bs så vi hade lite att ta ikapp. Det är så underbart att ha en vän man kan slänga ut all möjlig skit på och det bara rinner av. Man får liksom ur all frustration och den andra sitter snällt och lyssnar och är ett bollplank. 

Just nu sitter jag färdig och redo i väntan på att Sofie ska plocka upp mig. Jag ska vara barnvakt åt Melany medans hon sitter och njuter hos frissan. Spännande och se hur lång tid det kommer ta innan Melany accepterar mig denna gången. Hon är så varje gång i början men efter ett tag är vi kompisar och då är allt frid och fröjd. Funderar på om jag ska passa på att boka tid för blekning. Är inte helt nöjd med min hårfärg ännu. Trivs att vara blond och det kommer jag fortsätta med men jag är ute efter en specifik nyans av blond.

Commen | |
#1 - - Carolin:

Vilken fin bild :)

Svar: Tack :)
Johanna Martinsen

Top page