Fullt ös medvetslös

Denna dag har sprungit iväg för mig. Mamma ringde mig vid 14 tiden och fjäskade skjuts så det vara bara göra sig i ordning och ta sig tills sitt gamla jobb och hämta henne. Kändes skumt att gå i korridoren. Det var så tomt och tyst. Precis som att allt liv och kärlek som en gång fanns där plötsligt var borta. Iaf vidare hem till henne snabbt för att slänga i oss 2ägg sedan direkt till golfbanan. Hon skulle på tjejkväll medan jag kör vidare och passar på att handla mat. Har valt att bli vegiterian men att hitta pålägg som är vegetariskt och glutenfritt va fasen inte lätt. Det ända jag kunde komma på är ost och ägg. Tur man har en syster som är vegiterian som kan guida mig i djungeln. Hon tipsade om vegetarisk version av skinka och salami men tyvärr innehöll dessa gluten så jag för söka vidare. Hem med maten och hinner inte annat än att slänga i mig 2 knäckebröd sen bar det iväg igen. Mamma var klar på golfbanan så hem med henne igen och passa på att ta med hennes yogamatta hem. Lite mjukare underlag så jag kan träna hemma med. Inga fler ursäkter. Så nu sitter jag i soffan och vägrad lyfta ett finger till. Nu ska jag bara luta mig tillbaka och bara slappa.


Commen | |
Top page