You totaly saved me

Min mamma ligger i ena änden på soffan och min mormor på den andra halvan. I mitten sitter jag halvliggandes med fötterna över bordet. Trångt men ändå lite mysigt. Morfar nattar Melvin där nere. Dom har inte träffats på 2-3 veckor så dom kan gott mysa medan jag trängs i soffan. Mamma zappar runt i hopp om att hitta något roligt att titta på och jag försöker planera inför helgen. Ska på viktigt möte på måndag men mina naglar ser för jävliga ut. Dom är på tok förlånga och utväxta, lösa och ja det behövs fixas. Tack och lov lyckades jag få tid hos underbara Nathalie. Hon är super duktigt och det ska bli otroligt skönt med nya vackra gelénaglar och en underbar pratstund.

// My mum is lying on one end of the sofa and my grandmother on the other end. I'm in the middle half lying down with my legs across the table. A little bit crowded but cosy. Melvin got out to bed by granddad. They have not seen each other for 2-3 weeks so it's about time for them to bond. My mum is "zapping" around in hope of finding something fun to watch. On monday I have an inportent meeting and my nails look like shit. They to long and loose. Thank god for Nathalie find time to do my nails this weekend. She's super talented and it's such a delight spending time with while getting new gelnails.//

Commen | |
Top page