Wake up call

Okej jag va inte beredd på att bli väckt 5:30 på morgonen, tur man har lätt för att somna om. Det är så mycket lättare att sova med oljud för det betyder att det är liv runt om mig. Sitter och kollar på "revenge body" och inser att jag måste verkligen ta tag i min träning. Min kropp har betett sig så konstigt. Behöver ta mig i kragen och få tag på en bra sjukgymnast som kan hjälpa mig få fram rätt övningar och sedan finna mig en PT (personlig tränare) som kan köra skiten ur mig. Okej är pank så PT kan jag ju glömma men jag behöver en push i rätt riktning. Finns det ursäkter så blir det lätt att dom används. Skulle inte påstå att det är lathet, snarare rädsla för jag vet vad som kan hända om jag tränar fel och för hårt. Någon som känner till en billig PT i eller runt om Varberg?!


// Okey I was not prepared to wake up at 5:30am, luckely I easly fall back to sleep again. It's much easier to sleep with a lot of noises around me 'cause it meens there's life. Waching "revenge body" on the tv and realising that I seriously need to deal with my training. My body bas started acting wired lately. Need to pull my self together and get a hold on a good physiotherapist who can help me finding a good method for me to workout. Then I would like to find a PT (personal trainer) who can totaly kick my ass. If I can find an excuse I'll use it not because I'm lazy, cause I'm not, because I'm scared of what can happen if i do it wrong and push to hard. Does anyone know a cheap PT in or around Varberg?! //

Commen | Workout, wakeupcall | |
Top page