Vårstäd och matkoma

Åh nu har jag minsann matkoma. Lite aborigine, zucchini, lök och paprika stekta tillsammans med Bombay biffar. Så otroligt gott och enkelt men väldigt mättande. Jag har spenderat hela förmiddagen på att vår städa i lägenheten. Ut med gammal skit och in med det nya. Har lite småsaker kvar att ta tag i men det får bli en annan dag för jag har städat så det räcker för dagar fram över 😂. 


Vill istället fortsätta med mitt lilla projekt. Kommer visa för och efter bilder så snart jag är färdig. Målade om i rummet för månader sedan men det luktar fortfarande målarfärg där inne. Förbannat irriterande lukt men dörrfan får stå öppen nu i några dagar så får vi hoppas lukten försvinner. Sen är det bara att mäta och söka runt för inspiration och dekorera. Åh är så taggad inför detta! 

Commen, Food inspiration | |
Top page