Stupid brain

Hej på er ledsen för dåligt uppdaterande igår men jag fastnade i söka jobb träsket. På måndag går jag nämligen ner på 75% sjukskrivning så denna veckan blir till att börja söka massa jobb och finslipa CV. Gårdagens planering blev inte som jag hade tänkt. Tanken var att jag först åker och tar outfit bilder och sedan tar affären på vägen hem. I denna plan tänkte jag filma emellan för att träna lite vloggande (svårare än vad man tror) men när jag kommer tillbaka till bilen inser jag att jag glömde kameran i bilen och att jag tänker som en idiot. Jag kan ju inte lämna maten i en varm bil medans jag försöker ta bilder -.- så jag får helt enkelt åka hem igen för att dumpa maten och när jag väl är klar ja då har ju kameran dött för jag glömde stänga av den. Här ger jag upp och sätter mig med jobb sökandet istället.


// Hi guys, I'm sorry for not updating yesterday but I got stuck looking for jobs. On monday my sick leave changes from 100% to 75% so this week I'll make time for jobsearch and working on my CV. Yesterdays plan did not go as I planed. I was supose to go take outfit pictures first and then stop att the grosery store on the way home, while filmning in the mean time for vlogg practise (harder than it looks). But when I got back from the car i realise a forgott the camera in the car and I did my grosery shopping now instead of later. Can't leave the food in a hot car so straight home and but then a way. By this time the camera is delad 'cause I forgot to turn it of. So i endes up in the sofa aplying for jobs all day.//

Commen | |
Top page