Stroling around in Gothenburg

Sitter nu i bilen och väntar på att bussen ska komma. Vi hann gå lite i affärer innan och jag hittade massa snygga plagg. Svider i hjärtat när plånboken är tom. Gick in i butiken Mikael Kors och jag trodde jag skulle dö! På hyllan ser jag min dröm väska. Asså det vad som om jag ha dött och hamnat i himlen. Fy fan så fin den var! Det första jag ska unna mig när jag når mitt mål är den skönheten. Det är ett löfre till mig själv. Hade gärna visat er men det får blir en överrasking när jag nått mitt mål istället. Ibland behöver man en morot för att få fram sitt driv.
 
// Sitting in the car waiting for the bus to show up. Manage to go do some eye shopping. Found some amazing clothes i desperatly wanted to buy. Breaks my heart being broke. Went to the Mikael Kors shop and i died. There on the top shelf I say my dreambag. Omg, i died and went to heaven. Such a beaty! That's defenantly the first thing I'll buy when I reach my goal. Want to show you its beaty but you'll have to wait. Sometimes all you need to get going is to find something you really want.//
Commen | |
Top page