Övervinn din rädsla

Varje gång jag sätter mig ner för att skriva ett inlägg fastnar jag. Kan sitta allt från 5min - 1h innan jag lyckas fånga ett ämne. Jag vill inspirera och träffa folks hjärtan i mitt skrivande. Vill vara en vän såväl som en axel att luta sig mot i tuffa tider. Men för att kunna göra det måst jag vara öppen och ärlig. Jag måste gräva fram mina bekymmer och ta tag i dom. Se dom i vitögat och påbörja åtgärd. Finna min inre styrka och besegra min rädsla. Den har styrt mig allt för länge och gjort det svårt för mig att lita på folk. Nej jag måste sluta låta min rädsla styra mitt liv.


Och det gäller även dig som läsare. För att kunna gå vidare i livet och komma över dina hinder måste du acceptera den du är och öppna ditt hjärta. Tillsammans kan vi nå våra mål. Vänskap är styrka. Ingen ska behöva känna sig ensam och övergiven. Ingen ska behöva vara utanför gemenskap. Alla har en själ inombords som söker tröst, vänskap och ett glatt liv. En för alla, alla för en.

Commen | |
Top page