Not lazy, just don't care

Finns det något bättre än mat i magen, serie på tv:n och en skön soffa att slappa i? Japp jag tänker strunta i att städa och handla mat och istället bara gotta mig i soffan. Det får vänta till imorgon. Var länge sedan jag såg Game of Thrones. Såg fram till säsong 3-4 någon stans men sedan tappade jag tråden och inte sett det på evigheter. Så kollar från början och jag är beroende. För varje avsnitt blir det bara bättre och bättre.


// Is there anything better then food in your belly, a serie on tv and confy sofa to lie on? Yeah, I'm not gonna lift a finger. The cleaning and grosery shopping will have to wait until tomorrow. Bin a long time since I saw Game of Thrones. I think I watch all the way to season 3-4 somewhere and then lost it. So I desided to watch it again from the beginning. I'm totalt hooked. Every episode just gets better and better. //

Commen | |
Top page