No sleeping beauty

I natt kunde jag bara inte sova. okej jag la mig vid ca 2 tiden så får skylla mig själv lite men sista gången jag kollade på klockan var den ca 04:40. Jag bara vred och vände mig, var liksom inte redo för sängen hade ju massa tankar och idéer i huvudet. För att få min hjärna att pausa behöver jag oljud runt mig att fokusera på så brukar alltid somna med paddan igång. Men jag har massa strul med min internetleverantör just nu så det gick ju inte så där smidigt. Vart galen men till sist somnade jag. Ny dag med nya möjligheter!
 
// Couldn´t sleep last night. Granted I got to bed at 2am so got my self to blame here but last time checking the clock was at around 4:40am. I was twisting and turning all night. I had a lot on my mind and wasn´t ready for sleep. So to force my brain to pause from thinking I need sounds around me so I use  Netflix on my Ipad throughout the night. But since I got some irritating problems from my internet provider that wasn´t happening. Went a bit mad but luckily fell asleep in the end, or should I say morning. Either way it´s a new day with new possibilities. //
 
 
Commen, Selfies | blackandwhite, fashion, selfie, spring, varberg | |
Top page