I'm on my way

Denna dag har vart den bästa på länge. Jag har fått krama om min mamma och fått inboka spännande möten. Idag är första gången på månader jag kan säga jag mår bra, jag känner mig frisk och är redo för att ta tillbaka kontrollen över mitt liv igen. Börjar få tillbaka den där rastlösheten jag hade förut. Att det ständigt ska hända något. Står och stampar här hemma. Jag vill tillbaka till arbetslivet. Träffa nya fantastiska människor och få nya erfarenheter i livet. Jag är stark, redo och full med energi. Bring it on!


// Today has bin the best one for days. I got to hug my mum and book some exciting meetings. Today is the first day in months I honestly can say i feel well, healty and I'm ready to take back the control. I'm beginning to feel restless like before. Constanly want something to do. I want to go back to work and meet new amazing people and learn some new experiances. I'm strong, ready and full of energy. Bring it on! //

Commen | |
Top page