I hate monday mornings

Varför inte börja en måndag morgon med lite stress? Försov mig men tack och lov vaknade Melvin innan 7 så han väckte mig. Jag flög upp ur sängen och skyndande mig med sminkandet. Vi hade som sagt lite bråttom för dom äter frukost på dagis vid 8 och jag ville inte att Melvin skulle missa det. Hinner i nödans tid för att sedan rusa in till arbetsförmedlingen för att skriva in mig. Regnet öser ner på mig och jag stgår där och rycker i dörren 2-3 ganger innan jag lifter blicken och inser att dom öppnar kl 10. Stress i onödan men nu hann jag hem till lägenheten och slänga i mig lite frukost innan jag ska iväg igen. Har ett superviktigt mote idag vid 12 tiden så jag hoppas verkligen att det itne är mycket folk idag.
 
// Why not start this Monday with some stress? Over slept but thankfully Melvin woke up just before 7am so he woke my up. Straight out of bed and rushed trough my makeup. Like I said we where in a bit of hurry getting to kinder garden on time. Don´t wan to miss there breakfast at 8 o´clock. Barely make it and then rushed over to "arbetsförmedlingen" (the place you go to when unemployed) to register but after I've bin standing in the poring rain, pulling and pushing the door 2-3 times I realise they´re closed. Opening hour is 10 o´clock. So instead I've manage to find time to get home in my apartment and get my self some breakfast while waiting. I´ve got an important meeting around 12 today so I do hope there´s not to many people at "arbetsförmedlingen" today.//
Commen | |
Top page