Golden details

           
 
Kappa H&M Hatt H&M  Smycken H&M Väska BIKBOK Jeans BIKBOK Tröja BIKBOK Skor DINSKO
 Photo: @martinsenronny
 
Här är då dagens fina foton som vi tog vid Varberg Fästning. Finns massa bra ställen där att ta bilder. Det fula var att jag inte riktigt ville gå dit för allt folk men pappa tvingade mig för jag hade inget vettig eller godtagbar ursäkt så fick snällt ge mig, vilket jag är glad för. Jag ska ju komma ur detta skalet av osäkerhet och det kommer ju inte gå om jag inte möter mina rädslor, eller hur? Dagens vinst för min del! Pappa ligger och krälar på marken i alla konstiga ställningar för att fånga en bra bild och folk kollar på honom, den biten stör mig inte det minsta men när deras blickar byter riktning och hamnar på mig, då kommer paniken. Vilket fall är jag stolt över mig själv för att jag tog stegen dit och höll huvudet högt. Poserandet får man ju träna på men rädslan över oönskad publik vann jag över idag.
 
// Here is some of the photos from today, taken by the castle here in Varberg. The sightings here are beautiful and there is a lot of options for great photos. At first I didn't wanna go up there because of all the people but my dad forced me after losing the argument. I´m kind of glad I lost that argument. I´ve told you before that I have to face my fears and to be able to do that today I needed to get out of my car and pose in front of those unwanted people staring. The fact that my dad is crawling around on the ground in the most awkward positions doesn´t bother me at all but when does eyes start moving on to me, that's when I start to panic and it gets all awkward for me. Any way I'm proud of my self today. I overcome my fear of the day and I got some good photos, granted I need to work on my poses but hey, at least I did it! //
 
Commen, Outfit | Outfit, fashion, fästning, photoshoot, spring, varberg | |
#1 - - Ellen:

Åh så fint!

Svar: tack :)
Johanna Martinsen

Top page