Frukost på sängen

Igår blev det bråk mellan mig och Melvin när han skulle sova. Han demonstrerade hej vilt. Det var skrik och bankande hela kvällen så idag vill ha han be om ursäkt ordentligt med frukost på sängen till mig. Super mysigt. Inte varje dag man blir väckt av att sonen vill kramas och bjuda på frukost. Mammas charmtroll. Jag är så fruktansvärt trött just nu (börjar bli förkyld dessutom) så min pappa har hjälpt mig med Melvin på morgonen så jag fått mig lite extra sömn. För mig är sömn viktigt för jag fungerar inte utan. Medicinen gör mig lite extra trött med så väldigt skönt med lite extra stöd i vardagen denna vecka. Melvin ska till pappa i eftermiddag så det blir en barnfri påsk för mig i år så bäst jag klär på mig så jag hinner pussa massa på min kära Melvin innan han smiter. 


Commen, Food inspiration | |
Top page