Dumma mig, snälla ni jag är tillbaka

För dåligt samvete för att jag inte bloggat på en hel vecka men jag har inte mått så bra fysiskt så det fick bort prioriteras. Stockholms terrorn snodde fokus i 2-3dygn och sen har det vart fullt hus så hade inte fått chansen till att blogga om jag nu hade orkat med det. Min kropp har vart ur balans i veckan nämligen. Vardags värken har fått mig ur balans helt och hållet så nu går jag på medecin för att komma tillbaka. Kan Gå så det är ingen jätte fara så sätt men har haft fullt upp med Melvin dessutom så nej min ork och energi har vart upp och ner. När jag tappar kontrollen på smärtan får jag väldiga koncentration svårigheter så bloggandet blir super jobbigt och svårt. Det fick därför tyvärr bli en veckas paus. Sorgligt men så är det ibland. Inte för att detta är min första blogg men jag har inte haft så många hinder i min vardag förut som gjort att jag tappar fokuset så lätt. Så snälla ha lite tåla mod med mig det blir bättre ju mer jag får kontroll och lyckas finna min balans i vardagen. Måste bara lära mig att planera mina dagar bättre och finna den strukturen som fungerar bäst. 


Commen | |
Top page