Då gör vi ett nytt försök

God morgon folkens. Varberg är vackert men tycker ändå det är lite svårt att hitta bra ställen att ta kort. Eller är det bara jag som inte har rätt ögon och ser ställena? Man vill ju inte dra åt sig massa uppmärksamhet heller. Kan inte påstå att jag skäms men bara för att jag är så obekväm så blir det pinsamt för mig när folk går förbi och stirrar. Skit korkat, jag vet för detta är ju ett yrke för vissa människor och dom skäms ju inte dom är snarare stolta över sitt jobb men det är typiskt mig. Är det obekvämt ja då blir det pinsamt.
 
Frukosten har landat och förkylningen är på ingång men jag vägrar ge efter. Idag är vi laddade för att åka iväg igen Pappa och jag men först måste minneskortet tömmas och kameran laddas. Lär inte hända så mycket annars. Måste göra mig i ordning och finna ut vad jag ska ha på mig, lika svinkallt idag så får nog snällt tänka över mitt val så jag inte dör på kuppen.
 
Vilket fall kommer det bli kul att åka iväg. Bra träning för mig att stå framför kameran samtidigt som jag får lära mig massor om min kamera. Den är ny och jag har super dålig koll hur allt fungerar. Vi fick lära oss massor om det i gymnasiet men det är många år sedan och sakerna förändras ständigt. Allt man behöver veta finner man med största sannorlikhet på Youtube idag. Allt blir så mycket lättare när man kan se det framför sig istället för att läsa sig till allt. Youtube är nya google.
 
Commen | Outfit, photoshoot, vår | |
Top page