Confession

På vägen hem från Goteborg fick jag för mig att åka inom Kungsmässan. När jag parkerat bilen tar jag fram kameran för nu ska jag börja vlogga (video blogg). Jo men jag tar med  mig kameran och strosar runt lite i butikerna. Det blir ett bra test på vloggandet tänker jag med ett leende på läpparna. Ja sätter fast kameran på mitt lilla stativ och trycker på rec knappen. Sitter och kör ett intro för att se så att det blir bra med ljudet men när jag ska kliva ur bilen fryser jag fast. Jag blir obekväm och ser mig omkring efter människor. Dom är over allt. Det kommer vara fler människor i butikerna. Folket kommer stirra på mig och undra vad tusan jag håller på med. Hur ska jag klara gå runt med en kamera framför ögonen om jag inte ens kan lämna den jävla bilen!? Nej detta går inte. Hela helgen har jag lyckats ta mig ut och fota även om det är folk runt mig men nu plötsligt bara för jag skulle filma, då gick det inte. Modet bara rann ur mig.  Är helt klart besviken på mig själv. Detta måste jag verkligen jobba på för att kunna utvecklas. Måste lära mig att skita blanka fan i vad folk tänker! Klart att man blir nyfiken om någon går runt med en kamera i handen, det hade jag ju också blivit. Bara för att folk tittar på en behöver inte det vara något negativt. All kritik är positiv kritik!
 
// On my way home from Gothenburg I decided to take a detour and visit Kungsmässan, After parking the car I thought I use my camera and start a test run for a vlog. The idea was to walk around in the shops and film my self. So i did some test intros in the car just to check the sound and everything but when I was ready to leave the car I froze. Couldn't move my legs. I started  to feel uncomfortable, looking around  and noticing all the people around me. They are everywhere. People are going to stare at me wondering what Í´m doing. How on earth will i be able to walk around with a camera in my face if I cant even make it out of the fucking car?! I can´t do this. All weekend I've learned to get out and model in front of a camera even though there are people around me. But today just because I decided to film I lost all my confidence. I defiantly need to work on this to grow as a person. I´m so disappointed for letting my self down. Why do I care what people think I mean ofc people stare if someone is walking around talking to a camera in there face. People are curios just like me. It doesn't have to be a bad thing. All critic is good for you. //

 
Commen, Outfit | Outfit, confession | |
Top page