Beauty and the beast

Bildresultat för beauty and the beast
Jag har sett originalet kanske 2 max 3 ggr och tyckte den var helt okej men nu efter att sätt den på bio blev jag helt tagen. Plötsligt förstår jag varför detta är en Disney favorit. Den var bra gjord och dom hade verkligen tänkt till i castingen. Oftast brukar man hitta någon som man tycker är helt fel för rollen men alla kändes som självklara val vilket gjorde att allt föll på plats. Lätt en i mina top 10 filmer.
 
Nu ska jag njuta av min lilla kvarg till kvällsmat och sedan göra mig i ordning för natten. Har 2st tråkigt möten att ta tag i imorgon. Har en håltimma på sådär 2h så hoppas det är lika varmt och soligt imorgon för jag vill ut och ta massa fina bilder. Om vi håller tummarna hela natten och önskar allt vad vi kan så kanske vi lyckas få ytterligare en underbar vårdag. God natt på er och dröm så sött.
 
Commen | |
Top page